GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - TÁVFELÜGYELETI SZOLGÁLTATÁS, INDOKOLATLAN KIVONULÁS
Mi a teendő a meglévő távfelügyeleti szolgáltatását érintő változások esetén?
Amennyiben a meglévő szolgáltatása helyett egy másik szolgáltatástípusra szeretne áttérni, változik a számlázási címe, az értesítendő személyek adatai illetve elérhetősége, úgy a változást írásban, aláírásával ellátva kell jeleznie, a változást követő legkésőbb 5 napon belül. További részletekért hívja a RIASZTOPLAZA ügyfélszolgálatát a +36-30 2808-198 telefonszámon.
Mit kell tennie, ha a diszpécser riasztásról értesíti?
Győződjön meg arról, hogy biztosan a távfelügyelet diszpécserével beszél. Ezt követően a diszpécser kérésére adja meg érvényes jelszavát. Diszpécser tájékoztatják Önt pontosan melyik zónából érkezett a riasztás jelzés, illetve milyen intézkedéseket tettek a riasztással kapcsolatban. A riasztás keletkezésétől számított 2 és fél percen belül lehetősége van a járőrszolgálat kivonulásának lemondására.
Hogyan tesztelheti le riasztórendszere működését, a távfelügyelti szolgáltatást?
Amennyiben ellenőrizni szeretné a rendszer helyes működését, úgy a következő módon kell eljárnia:
- 1. Telefonáljon be a távfelügyelet riasztás lemondó telefonszámra, és jelszavával mondja le előre az intézkedést!
- 2. Diszpécser megkérdezi, milyen hosszú ideig kéri várhatóan az intézkedés felfüggesztését. Jelöljön meg olyan időtartamot, amennyi idő alatt biztosan lezajlik a tesztelés (általában fél óra elegendő)!
- 3. Élesítse be riasztórendszerét, majd okozzon riasztást! Akár több zónán is végigmehet, jegyezze meg, mely helyiségek érzékelőit kellett beindítania, majd kapcsolja ki riasztórendszerét!
- 4. Hívja fel újra a riasztás lemondó telefonszámot, és ellenőrizze, hogy a riasztások beérkeztek-e a távfelügyeletre! Részletesebb megbeszélnivalók, egyéb kérdések esetén diszpécsereink a HelpDeskhez vagy a rendszermérnökökhöz kapcsolják Önt.
- 5. A szolgáltatás ismét éles státuszba kerül, amikor Ön jelzi a tesztelés befejezését. Amennyiben ezt elfelejtené, a rendszer automatikusan is éles státuszba teszi szolgáltatását az előre megbeszélt felfüggesztési idő leteltekor.
- 6. Amennyiben hosszabb időre van szüksége a teszteléshez vagy a riasztórendszerén karbantartást, szerelést végeznek, bármikor kérheti a felfüggesztett időszak további meghosszabbítását a riasztás lemondó telefonszámon.
Mikor nem kell fizetni az indokolatlan kivonulásért?
Távfelügyeletünkre kapcsolt ügyfeleinknek a felkapcsolástól számított egy hónapon belül a távfelügyelet szolgáltatója nem számlázza ki az indokolatlan kivonulásokat, mivel ez az időszak sokak számára még ismerkedést jelent a rendszerrel. Nem számlázza ki az indokolatlan kivonulást abban az esetben sem, ha esetleg késve ér ki a helyszínre, illetve ha ügyfél szolgáltatási díja a havi kivonulási átalánydíjat ( évi 4 db téves kivonulás meghatározott körzetekben ingyenes ) már eleve tartalmazza.
Milyen esetben érdemes megrendelnem az indokolatlan kivonulás átalányt?
Amennyiben Ön a téves kivonulásért nem eseti – viszonylag magas – díjat szeretne fizetni, kérjük, válassza a kivonulási költségek havi átalány formájában történő megfizetését.
Milyen esetben kaphat indokolatlan kivonulásról számlát?
Minden olyan kivonulás esetén, amely mögött nem áll bűncselekmény, illetve annak kísérlete, illetve műszaki hiba folytán történt a kivonulás.
Hogyan módosíthatja a jelszavát?
Nem kell mást tennie, mint a jelszó formanyomtatványt az új jelszónak megfelelően kitölteni, aláírásával hitelesíteni és a távfelügyelet ügyfélszolgálatához elküldeni. A formanyomtatvány telefonon igényelhető a RIASZTOPLAZA +3630 2808-198-as ügyfélszolgálati telefonszámon. Kérjük, hogy a nyomtatvány előfizetői példányát saját érdekében biztonságos helyen tárolja!
Hogyan mondhatja le a riasztást?
A riasztás lemondó telefonszámon 2 és fél percen belül, a jelszó megadásával mondhatja le a távfelügyelet által védett objektum riasztását. Amennyiben 2 és fél percen belül nem sikerül lemondania a riasztást, a már elindított kivonuló szolgálatot a szolgáltató nem tudja visszahívni. Értesítéses szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknél is fontos az időben történő riasztás-lemondás, hiszen így elkerülhető a megadott személyek felesleges riasztása.